Imi completeaza si mie cineva necunoscutele:
27 echipe x 1800 ron = 48.600 ron
total premii = 21.000 ron
arbitrii 5 buc x 500 ron = 2.500 ron (nu cred ca e nevoie de mai multi)
diplome + cupe 12 x 50 = 600 ron ( ceva mare si frumos )
gulas+sarmalute+gratar+diverse "dip"-uri de incalzire
= 100 persoane x 3 mese (mancare+ceva bautura) x 10 ron = 3.000 ron (produse de calitate la banii astia)
taxa balta 27 locuri x 300 ron (taxa normala 72 h pentru un stand) = 8.100 ron (In realitate taxa baltii este mai mica,dar propunem prin absurd
)
INCASARI 48.600 RON - CHELTUIELI 35.200 RON = 13.400 RON - 3400 RON (cheltuieli neprevazute,asta ca sa fiu super indulgent) = 10.000 ron OARE UNDE MERG ACESTI BANI ?!?!?
Pentru organizare zic asa: 3 persoane isi ocupa timpul 4 zile inainte de concurs + 3 zile cat dureaza concursul + 1 zi dupa concurs (si aici am fost mai mult decat indulgent) = 3 persoane x 8 zile x 200 ron/zi = 4800 ron "TAXA DERANJ"
10.000 RON - 4800 RON TAXA DERANJ = 5200 RON NEJUSTIFICATI ,acestia impartiti la numarul de standuri,adica 27 = aprox. 200 ron trebuie scazuti din taxa actuala de participare (peste acestia puneti voi cat considerati ca am exagerat cu "cheltuielile" la diverse puncte din problema ),dupa parerea mea taxa reala ar fi de 1200 ron / echipa ( Cat ar fi daca l-ai organiza tu Iulica ?! )
Nu zice nimeni sa faci munca in folosul comunitatii de dragul pasiunii pescarilor dar parca deja e un soi de afacere tipic de Romanica in care platim deszapezire la standarde UE si primim o lopata...intradevar lopata de firma numai buna de mers la deszapezit SLK-ul in P-ta Dorobanti.